lørdag 2. mai 2009

Et lite spinnekurs i løa

Det var en kald, men veldig kjekk formiddag i løa idag. Jeg bidrar med spinnekurs, eller workshop, under tittelen "slow clothing" på en liten festival her på øya som min venninne arrangerer på småbruket sitt denne helgen. Det foregikk mange andre aktiviteter rundt på bruket mens vi sto i ro og konsentrasjon i løa omgitt av ulik kunst og et lite loppemarket og spant. 
Det var imponerende så fort de lærte seg kunsten å spinne på håndtein! De bare satte igang uten noe særlig plunder med tråder som røyk og håndteiner som datt i gulvet. En talentfull liten jentegjeng.

1 kommentar:

  1. Hei. Dette var artig! Eg fant deg gjennom sida di til Heidi.. eg har vokst opp rett nedi bakken for der ho bur. No bur eg i Oslo og er veldig interesert i nokke av det samme som du driver på med. Eg har laga strikkebok og holder no på med å lage bok om redesign, barneklær av voksenklær. Og har lenge hatt en drøm om å lære å spinne. Ytrykket slow-clothing har eg aldri hørt om før! Moro. Ta deg ein tur innom bloggen min og hels på du og. Eg slenger meg opp som følger hos deg! Kjekt å sjå at det blomstrar på øya!

    SvarSlett