torsdag 7. januar 2010

Tapetengler

Nå legges englene fint ned i boks for denne gang, men ville dele denne lille gjenbruksgleden før juletreet gikk ut døra og pyntekvisten ble tatt ned. Denne gule engelen på juletreet er laget etter mønster for en never-engel jeg fant i et gammelt juleblad. Den er ikke særlig stor, kanskje 8 cm høy. Har laget en liten gjeng som kan stå selv også. Tapeten er akkurat stiv nok i seg selv til å holde god form. Rask og enkel å lage med tapet, perle fra et avdanket kjede og limpistol.
Disse englene har jeg fått av ei venninne. Jeg synes hun har klart å en veldig god svung i formen. De er ikke tredimensjonale som den gule jeg har laget på bildet over, men flate med tapet limt på begge sider av en papp.
Denne venninnen min lager forøvrig ganske mange fantastiske ting og har endelig fått seg en nettbutikk. Inspirerende dame!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar