søndag 22. februar 2009

babyvest


Likte så godt mønsteret på armene. Mens jeg strikket på dem fikk jeg en babyvest inn i hodet. Den er nå underveis. Kanskje lager jeg et mønster på denne. Jeg strikker den i sjølspunnet garn. Det er en blanding av 50% merino og 50% silke. Silken lager et fint spill i garnet med sine grøvre og gulere fibre. Jeg har spunnet dette også på håndteinen. Jeg spinner stort sett bare på håndtein for tiden. Med en ettåring i hus er det ikke så greit med en rokk framme...

2 kommentarer:

  1. Så mye fint du lager! Den genseren din i Garnlundengarn er helt nydelig, sånn ønsker jeg meg også.

    SvarSlett
  2. Du e FLINKE! Så fint alt! Du e så kreative, fanntastisk! Har ein arm som har fått litt for mye, først arbeid i hagens, så trim..Så her sitter eg å øver meg på PCen. Anne J

    SvarSlett